Diferența dintre o o firmă mică și o companie recunoscută.
Branding și identitate vizuală
McDonald’s. Starbucks. Apple. Când te gândești la ele, mintea se duce dincolo de numele în sine: le asociem culori, forme, un anumit standard de calitate și chiar senzații și sentimente. Le recunoaștem imediat din mulțime. Ce au toate 3 în comun? Branding bine făcut și o identitate aparte.
Crearea unui brand este cea mai importantă investiție pe care o poți face pentru afacerea ta.
Steve Forbes
Brandul este aspectul afacerii tale cu care oamenii se identifică și cu care interacționează.
Creăm branduri care au un caracter puternic, o personalitate aparte și care ies în evidență în moduri extrem de memorabile.
Identitate vizuală
Te ajutăm cu definirea caracterului vizual al brandului printr-un set identitar de culori, fonturi și linii de design (inclusiv logo). Livrabilul vine sub forma unui manual de identitate. Lasă o impresie cu impact puternic audienței!
Materiale tipărite
Folosește materiale de comunicare coerente cu brandul tău. Îți oferim design-uri pentru broșuri, flyere, panouri publicitare, ambalaje și chiar colantări pentru flota ta de autovehicule.
Design digital
Transmite mesaje vizuale aliniate cu strategia din spatele brandului pentru un impact mare. Creăm vizualuri pentru postări pe rețele de socializare, pentru website-uri sau oriunde în digital.
Copywriting
Identitatea ta unică nu se reflectă doar prin vizual. Felul în care comunici cu potențialii tăi clienți este cel puțin la fel de important. Tonul vocii și consistența textelor pot intriga și convinge.
Cuvinte cheie
Alegem strategic acele cuvinte și expresii care captează punctele cheie ale brandului tău și care generează vânzări.