Promovare cu impact pe termen lung
Strategii de marketing
Planul tău de joc pentru a-ți crea un avantaj competitiv este acum la o analiză distanță. Planificăm strategic și îți oferim tehnici concrete care te vor ajuta să îți îndeplinești obiectivele de marketing.
Nimic nu are valoare mai mare decât o reputație perfectă.
William Shakespeare
Întrebările care stau la baza unei strategii de marketing
Cui te adresezi?
Definirea audienței țintă este esențială pentru activități de marketing care generează rezultate.
Mai multe detalii
Cunoaște-ți audiența! Cu cât definirea potențialilor clienți este mai detaliată, cu atât vei crește eficiența activităților de marketing. Te adresezi doar persoanelor care au potențialul de a deveni clienți, iar astfel niciun leu cheltuit în activitățile de marketing nu va fi irosit.
Procesul de definire este unul de multe ori complex și implică studii de piață, discuții cu reprezentanții tăi de vânzări sau analizarea statisticilor site-ului companiei tale (dacă nu ai deja unul, te putem ajuta).
După etapa de analiză, putem defini arhetipurile de potențiali cumpărători ai serviciilor sau produselor pe care le oferi: exemple generalizate de clienți ideali, descriși în detaliu (de la vârstă, ocupație și localitatea de reședință, până la stilul de viață, hobbyuri și afilieri politice).
Toate aceste informații reprezintă baza unei strategii de marketing eficiente, care te ajută să îți îndeplinești obiectivele.
Cum îi vei inspira să devină clienți?
Stabilirea unor metode concrete pentru transformarea audienței în clienți plătitori este crucială.
Mai multe detalii
În funcție de audiență, metodele de convingere diferă radical. Abordarea noastră este să aflăm întotdeauna exact cui ne adresăm iar apoi să testăm metode specifice pentru conversie, până găsim tehnicile optime.
Unde găsești această audiență?
În funcție de audiență, locul activităților de marketing diferă – fie că vorbim de marketing online, fie offline.
Mai multe detalii
Dintr-o strategie de marketing nu poate să lipseasca niciodată o analiză de localizare.
Localizarea nu înseamnă neapărat o locație fizică. Procesul implică stabilirea concretă a spațiilor în care audiența țintă este întâlnită, și poate fi fie o locație geografică, fie o anumită rețea de socializare, ba chiar un nivel micro: pe anumite străzi sau în anumite grupuri sociale.
Cum măsori succesul?
Ca să știi dacă ai reușit și cât de eficient ai fost, trebuie să ai sisteme de măsurare a rezultatelor.
Mai multe detalii
Măsurarea succesului activităților de marketing este esențială. Doar așa putem ști dacă ele funcționează, cât de bine funcționează, ce poate fi repetat și ce trebuie ajustat.
Metodele de măsurare ale succesului pot fi ratele de conversie, numărul de vizitatori pe site sau nivelul de notorietate al brandului tău, în funcție de obiective.
O strategie de marketing te ghidează către îndeplinirea obiectivelor
Dacă nu știi încotro te îndrepți, nu vei ajunge aproape niciodata la destinație. O strategie nu doar că definește destinația, dar oferă și insight asupra tehnicilor necesare pentru a ajunge acolo.
Strategii de marketing care oferă rezultate, prin Faircrate România